onsdag 17 april 2013

Hej igen!

Hej älskade lilla lyxapa!

Det var inte igår jag var här. För att du ska förstå min frånvaro vill jag att du ska veta detta: livet mitt har berikats med två små bebisar. Och det är just på grund av dem, och den komplicerade graviditet som jag hade innan de kom, som jag inte har rest något alls i det senaste.

Vi var till Rånäs slott där i mars för över ett år sedan. Och det var bra. Mycket bra till och med. Men jag mådde inte så bra. Vare sig då, eller efteråt. Jag hade sammandragningar och ont. Men nu är jag tillbaka igen. Och på söndag åker jag till Köpenhamn. Igen. Men den här gången med tvillingarna. Och Ulf såklart. Alltid Ulf.

Att vi åker till Köpenhamn känns fint. Det är som att vi börjar om där vi slutade. Minns du? Det var nämligen till Köpenhamn vår sista resa, innan graviditet och tvillingar, gick.

Bloggen kommer från och med nu mer bli en blogg om hur man reser med tvillingar. Det känns fint tycker jag. Mer än fint. Det känns perfekt.

Okej.

Puss och kram och allt sånt. Nu börjar resandet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar